reklama

Jubileum veľkého "člováka"

Niekoľko dní dozadu, presnejšie 20. augusta, som prežíval ako narodeninový deň viacerých mojich blízkych a priateľov. Strávili sme príjemný oslavný deň. Čo to sa pojedlo, popilo a v dobrej nálade sme strávili spoločné chvíle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Jedna osobnosť, pre ktorú by bol tento deň zvlášť výnimočný, je postava legendy slovenského humoru Júliusa Satinského. Ten by sa 20.augusta 2011 dožil okrúhleho výročia 70 rokov, keby jeho životný osud neprekrížila zákerná choroba. Nebol som jeho príbuzným, ani osobným priateľom, ale predsa si dovolím povedať, že mi svojim človečenstvom, svojim žitím, svojim umením života ostal v srdci veľmi blízky. Z kníh, ktoré Július Satinský napísal a mal som tú možnosť prečítať, zo spomienok ľudí, ktorí s ním spolupracovali, a je to vlastne všeobecne známe, mal veľmi rád deti. Vo svojom vnútri sa rád pripájam k zástupu „jeho detí", ktoré s otvorenými ústami počúvajú rady a podnety svojich rodičov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rok pred jeho smrťou som mal česť sa s ním, aj s pánom Milanom Lasicom, osobne stretnúť. Bol to pre mňa neuveriteľný a nezabudnuteľný zážitok. Stretnúť sa s ČLOVÁKOM ako bol on... Július Satinský...

Česť jeho pamiatke!

PS: Podle posledních zpráv opustil sněžný muž Brahmaputru, střihnul si to přes Čěho-Čomo na Čhomolar...

Martin Nový

Martin Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...poznáte pravdu a pravda vás vyslobodí /Jn 8,32/Človek hľadajúci a túžiaci po plnosti pravdy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu